Obchodní podmínky

§ 1. Definice

1. Obchodní podmínky – tyto Obchodní podmínky, upřesňující podmínky pro uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím Internetového obchodu, podmínky pro plnění těchto smluv, práva a povinnosti smluvních stran smlouvy o prodeji na dálku a pravidla pro vyřizování reklamací. V rozsahu služeb poskytovaných elektronicky jsou Obchodní podmínky podmínky uvedené v Čl. 8 zákona o poskytování služeb elektronickými prostředky.
2. Zákazník - fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, která uzavře s Prodávajícím Smlouvu o prodeji na dálku.
3. Spotřebitel - fyzická osoba, která uzavírá s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.
4. Podnikatel fyzická osoba - fyzická osoba uzavírající Smlouvu o prodeji na dálku přímo související s její podnikatelskou činností, když z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá odborný charakter, vyplývající zejména z předmětu jím vykonávané podnikatelské činnosti zpřístupněná na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.
5. Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, podnikající vlastním jménem obchodní nebo profesní činnost.
6. Prodejce:
E-kompozyty Michał Wojtasiak,
tel. ,
info@ekompozity.cz,
DIČ(PL) 5771887535,
IČO(PL) 240719389.
7. Adresa sídla prodávajícího:
Czekanka 127,
42-470 Czekanka.
8. Internetový obchod - on-line služba provozovaná Prodávajícím, dostupná na webové stránce: https://ekompozity.cz, prostřednictvím které může Zákazník získat informace o Zboží a jeho dostupnosti, jakož i Zboží zakoupit či objednat poskytnutí služby.
9. Smlouva o prodeji na dálku – smlouva o prodeji Zboží/smlouva o poskytování Služby digitální nebo Digitálního obsahu (pokud existuje), uzavřená prostřednictvím Internetového obchodu.
10. Zboží – fyzická věc, kterou může Zákazník zakoupit v Internetovém Obchodě.
11. Digitální služba – služba, která Spotřebiteli umožňuje:

  1. generování, zpracování, ukládání nebo přístup k datům v digitální podobě;
  2. sdílení dat v digitální podobě, která byla odeslána nebo vytvořena Spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;
  3. jiné formy interakce s daty.

12. Digitální obsah – data produkovaná a dodávaná v digitální podobě.
13. Zásady ochrany osobních údajů a souborů cookie Internetového obchodu – dokument specifikující podrobná pravidla pro zpracování osobních údajů a používání souborů cookie. Zásady ochrany osobních údajů a cookies tvoří přílohu č. 3 Obchodních podmínek a jsou dostupné na stránkách https://ekompozity.cz/cze-privacy-and-cookie-notice.html.
14. Trvalý nosič – znamená materiál nebo nástroj umožňující Zákazníkovi nebo Prodávajícímu uchovávat informace jemu osobně adresované, a to způsobem umožňujícím přístup k informacím v budoucnu po dobu odpovídající účelům, pro které jsou tyto informace používány. a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněné podobě, zejména e-mailem.
15. Elektronický objednávkový formulář - elektronický objednávkový postup poskytovaný Prodávajícím Kupujícímu.

  1. Elektronický formulář pro vrácení – elektronický postup vrácení zboží poskytovaný Prodávajícím Kupujícímu; k dispozici na stránkách https://ekompozity.cz/returns-open.php.

17. Elektronický reklamační formulář – elektronická reklamační procedura poskytovaná prodávajícím kupujícímu; k dispozici na https://ekompozity.cz/rma-open.php.
18. Odeslání objednávky - potvrzení objednávky Zákazníkem kliknutím na tlačítko "" je považováno za závazné prohlášení Zákazníka o uzavření Smlouvy o prodeji na dálku s Prodávajícím.
19. Účet - soubor údajů uložených v Internetovém obchodě a v IT systému Prodávajícího o daném Zákazníkovi a jím zadaných objednávkách a uzavřených Smlouvách o prodeji na dálku, s jejichž pomocí může Zákazník zadávat objednávky, a stejně tak včas zrušit nebo upravit a uzavřít smlouvy.
20. Hodnocení vyřízení objednávky nebo názor na jednotlivé Produkty - subjektivní výroky a hodnocení udělované ve formě hvězdiček od 1 do 5.
21. Objednávka předplatného – objednávka vytvořená automaticky v rámci Subskripce.
22. Předplatné - elektronická služba umožňující automatické vytváření objednávek předplatného na konkrétní Zboží, v souladu s opakovatelností zvolenou Zákazníkem, bez nutnosti zadávat samostatné objednávky do konce Předplatného.
23. Opakované platby - jedná se o platby zpracovávané v rámci platební služby IdoPay poskytované Provozovatelem a prováděné automaticky, v určitých cyklech, sloužící k úhradě Objednávek Předplatného na základě souhlasu uděleného Kupujícím při zahájení Předplatného (trvalý příkaz držitele Karty ).
24. Provozovatel - IdoPayments sp. se sídlem al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem Szczecin-Centrum ve Štětíně, 13. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000859711, NIP (daňové identifikační číslo): 8522666251, National REGON Číslo obchodního rejstříku: 387039893, se základním kapitálem 800 000,00 PLN. Adresa pro doručování: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, také označovaný jako: "IdoPayments", národní platební instituce ve smyslu čl. 2 bod 16 zákona ze dne 19. srpna 2011 o platebních službách (Sbírka zákonů z roku 2020, položka 794, ve znění pozdějších předpisů) [dále jen: "UUP"].
25. Karta – platební karta vydaná v rámci systémů Visa nebo International nebo Mastercard International, povolená předpisy těchto systémů provádět transakce bez fyzické přítomnosti.

§ 2. Obecná ustanovení

1. Druh a rozsah služeb poskytovaných elektronicky:

  1. uzavírání Smluv o prodeji online - v rozsahu Zboží prodávaného v Internetovém obchodě,
  2. pravidla pro registraci a používání Účtu v rámci Internetového obchodu,
  3. přidávání názorů, komentářů a hodnocení - Zákazník může ke své objednávce přidat hodnocení nebo komentář,
  4. zasílání e-mailů, ve kterých Prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby a přijetí objednávky k realizaci.

2. Používání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že IT systém používaný Zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky:

  1. Internetové prohlížeče v aktuální verzi, např.:
    - Firefox
    - Chrome
    - Microsoft Edge
  2. jakýkoli program pro prohlížení souborů PDF.
  3. Obsah zveřejněný na stránkách Internetového obchodu, včetně popisu Zboží a cen, představuje výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku.
  4. Prodávající zpřístupňuje tyto Obchodní podmínky a Přílohy prostřednictvím odkazu na domovské stránce před uzavřením Smlouvy o prodeji na dálku, v jejím průběhu a po jejím dokončení. Kupující si jej může stáhnout a vytisknout.
  5. Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu zpráv a údajů v souvislosti s poskytovanými službami přijímá Internetový obchod technická a organizační opatření přiměřená úrovni zabezpečení poskytovaných služeb, zejména opatření zabraňující neoprávněným osobám získávat a upravovat osobní údaje přenášené přes Internet.

§ 3. Objednávky

1. Objednávku lze provést v Internetovém obchodě prostřednictvím Účtu nebo výběrem možnosti nákupu bez registrace, v takovém případě je vytvořen interní účet, na jehož základě si Zákazník může Účet vytvořit. Interní účet je udržován, dokud nejsou data vymazána ze systému nebo dokud není Účet zablokován.
2. Nákup se provádí vyplněním Elektronického formuláře objednávky dostupného na webových stránkách Internetového obchodu. Výběr objednaného Zboží se provádí jeho přidáním do nákupního košíku. V Elektronickém objednávkovém formuláři je mimo jiné uvedeno: jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství chce Zákazník objednat na místo, které uvedl. Zákazník podnikne příslušné technické kroky na základě zobrazených zpráv.
3. Poté, co Zákazník uvede všechny potřebné údaje, se zobrazí souhrn zadané objednávky. Shrnutí objednávky bude obsahovat informace týkající se: údajů identifikujících prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceny objednaného zboží, včetně nákladů na dodání a případných dalších nákladů, zvoleného způsobu platby, zvoleného způsobu dodání, času a nákladů na doručení.
4. Je-li předmětem smlouvy dodání Digitálního obsahu nebo Digitálních služeb, které nejsou zaznamenány na hmotném nosiči, nebo služby poskytované elektronicky či na dálku – vyjadřuje Spotřebitel následující souhlas v dodatečném zaškrtávacím políčku potřebném k zadání objednávky a umístěném na elektronický objednávkový formulář: „ Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a beru na vědomí ztráty práva na odstoupení od smlouvy." Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlasem prostřednictvím emailu.
5. Pro zadání Objednávky je nutné poskytnout osobní údaje označené v Elektronickém objednávkovém formuláři jako povinné, přijmout obsah Obchodních podmínek a odeslat objednávku stisknutím tlačítka "".
1. Odeslání Elektronického formuláře objednávky Zákazníkem představuje závazné prohlášení o záměru uzavřít Smlouvu o prodeji na dálku v souladu s obsahem těchto Obchodních podmínek.
2. Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem přijetí Elektronické objednávky Prodávajícím, což je potvrzeno zobrazením zprávy Kupujícímu potvrzující přijetí objednávky a uvedením jejího čísla.
3. Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku Zákazník obdrží e-mail potvrzující zadanou objednávku, včetně: potvrzení přijetí objednávky a konečného potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky a všeobecných podmínek uzavřeného Prodeje na dálku. Smlouva (Obchodní podmínky internetového obchodu spolu s přílohami č. 1 a 2), údaje prodávajícího, odpovědnost prodávajícího za kvalitu služby, služby poskytnuté prodávajícím po prodeji a způsob a důsledky odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy je součástí přílohy č. 1.
4. Dokud Prodávající nezačne zpracovávat objednávku:

  1. Zákazník může svou objednávku změnit pomocí technického řešení dostupného na webových stránkách Elektronického objednávkového formuláře a absolvováním celého objednávkového procesu znovu. Změna objednávky se provádí zadáním nové objednávky, která nahrazuje dříve zadanou objednávku. Případně je platba provedená Zákazníkem zúčtována na základě nové objednávky a v případě přeplatku je vrácena na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
  2. Zákazník může svou objednávku zrušit výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce elektronického objednávkového formuláře.

5. Pokud zákazník zruší objednávku, prodávající vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, který použil zákazník.
6. Doba zpracování objednávky je od 1 do 10 pracovních dnů ode dne uzavření smlouvy.

§ 4. Platba

1. Internetový obchod nabízí možnost platby formou platby předem, dobírkou (s platbou na účet po doručení). Možnost odložení platby je možná v situacích individuálně dohodnutých s Prodávajícím.
2. Platbu za zboží je možné provést způsobem zvoleným při zadávání objednávky na Elektronickém objednávkovém formuláři.

  1. Aktuálně dostupné způsoby platby formou plateb předem v Internetovém obchodě jsou dostupné na https://ekompozity.cz/cze-payments.html.

§ 5. Dodání

1. Zákazník si na Elektronickém objednávkovém formuláři vybere způsob doručení označením provedeného výběru.
2. V případě, že si Zákazník nevyzvedne Zboží, v důsledku čehož dojde k vrácení Zboží Prodávajícímu, může Prodávající odstoupit od kupní smlouvy poté, co Zákazníka předem vyzval k plnění smlouvy prostřednictvím e-mailové zprávy uvedené v nákupní procesu. Odstoupení od smlouvy se provádí zasláním prohlášení Zákazníkovi ve formě e-mailu.
3. V situaci uvedené v bodě 2. je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi přijatou platbu za Zákazníkem zakoupené Zboží.

  1. Aktuálně dostupné způsoby doručení v Internetovém obchodě jsou dostupné na stránkách https://ekompozity.cz/cze-delivery.html.

§ 6. Odstoupení od smlouvy - elektronický formulář pro vrácení zboží

1. Spotřebitel, který uzavřel Smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od Smlouvy o prodeji na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
2. Právo odstoupit od smlouvy za podmínek uvedených v odstavcích 6 a 7 těchto Obchodních podmínek se vztahuje i na Fyzického podnikatele. V odstavcích 6 a 7 těchto Obchodních podmínek se tím rozumí i fyzická osoba podnikatel.
3. V případě odstoupení od smlouvy ponese Spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
4. Prohlášení spotřebitele musí jasně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména Spotřebitel může:

  1. použít elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na stránkách Internetového obchodu: https://ekompozity.cz/returns-open.php.
  2. odstoupit od smlouvy prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je Přílohou č. 2, zasláním na adresu sídla Prodávajícího.
  3. Prodávající neprodleně potvrdí na Trvalém nosiči skutečnost, že obdržel prohlášení o odstoupení od smlouvy podané způsobem uvedeným v bodech 1 a 2.

5. Ke splnění lhůty postačí odeslat prohlášení před jejím uplynutím.
6. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
1. dle smlouvy, při jejímž plnění prodávající odevzdá věc a je povinen převést její vlastnické právo - od okamžiku, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba jiná než dopravce převezme Zboží do držení, a v případě smlouvy, která:

  1. zahrnuje řadu položek, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech - od převzetí poslední položky, šarže nebo části;
  2. spočívá v pravidelném doručování zboží po stanovenou dobu – od okamžiku převzetí první položky;

2. u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.
7. Formulář pro prohlášení o odstoupení od smlouvy (Příloha č. 2 těchto Obchodních podmínek) a informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (Příloha č. 1 těchto Obchodních podmínek) jsou poskytovány v elektronické podobě.
8. V případě odstoupení od smlouvy o dodávce Digitálního obsahu nebo Digitální služby může Prodávající zabránit Spotřebiteli v dalším užívání Digitálního obsahu nebo Digitální služby, zejména tím, že Spotřebiteli znemožní přístup k Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě. 
9. V případě odstoupení od Smlouvy o dodávce Digitálního obsahu nebo Digitální služby je Spotřebitel povinen tento Digitální obsah nebo Digitální službu přestat používat a zpřístupňovat třetím osobám.
10. Právo odstoupit od smlouvy o prodeji na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v čl. 38 zákona ze dne 30. května 2014 (Sbírka zákonů z roku 2019, bod 134) o právech spotřebitelů, mj smluv:

  1. o poskytování služeb, za které je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodávající službu plně provedl s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován, že poté, co Prodávající provedl provedl službu, ztratí právo na odstoupení od smlouvy a toto přijal na vědomí.
  2. u nichž cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá podnikatel pod kontrolou a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
  3. jejichž předmětem je neprefabrikovaný předmět vyrobený podle specifikací spotřebitele nebo určený k uspokojení jeho individuálních potřeb;
  4. jejichž předmětem je poskytnutí věci dodávané v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření zásilky vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po doručení otevřen;
  5. jejichž předmětem jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;
  6. o dodání Digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči, za který je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodávající zahájil poskytování s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením poskytování ustanovení, že poté, co prodávající toto ustanovení splní, ztratí spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a vzal to na vědomí;
  7. jejichž předmětem je věc, která se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost a jejichž předmětem jsou věci, které jsou po dodání svou povahou nerozlučně spojeny s jinými věcmi;
  8. u doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném;
  9. uzavřených prostřednictvím veřejné dražby;
  10. o poskytování ubytovacích služeb pro jiné než bytové účely, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s trávením volného času, zábavu, sportovní nebo kulturní akce, je-li ve smlouvě určen den nebo období poskytnutí služby;
  11. jsou-li předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy a které lze dodat až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, které podnikatel nemůže ovlivnit;

§ 7. Důsledky odstoupení od smlouvy

1. Prodávající do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od Smlouvy o prodeji zboží vrátí spotřebiteli všechny platby, které uhradil, včetně nákladů na dodání, odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání nabízenému Prodávajícím.

  1. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, který použil Spotřebitel.
  2. Pokud Spotřebitel využije k uplatnění práva na odstoupení od smlouvy Elektronický formulář pro vrácení, budou mu peněžní prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet uvedený Spotřebitelem.
  3. Pokud Prodávající nenabídl, že si Zboží od Spotřebitele vyzvedne sám, může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele do doby, než obdrží Zboží zpět nebo dokud Spotřebitel neprokáže jeho zaslání zpět, podle toho, jaká událost nastane první.

2. Prodávající může Spotřebiteli navrhnout, že si věc u něj vyzvedne. Pokud však prodávající takový návrh neučiní, měl by spotřebitel vrátit věc prodávajícímu (nebo osobě pověřené prodávajícím k vyzvednutí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. Pro dodržení lhůty postačí zaslat zboží zpět před jejím uplynutím. Zboží, které Spotřebitel vrací, zašlete na adresu sídla Prodávajícího. Pro vrácení Zboží Prodávajícímu může Spotřebitel využít službu Smile.pl.
3. Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho užívání nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Zboží.
4. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je digitální obsah nebo digitální služba poskytnuta výměnou za zaplacení ceny a rozpor digitálního obsahu nebo digitální služby se smlouvou je nepodstatný.
5. Prodávající může požadovat vrácení hmotného nosiče, na kterém byl dodán Digitální obsah, do 14 dnů od obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel vrací médium neprodleně a na náklady prodávajícího.
6. Prodávající je povinen vrátit cenu pouze zčásti odpovídající Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, která je v rozporu se smlouvou, a Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, jejichž povinnost dodání zanikla v důsledku odstoupení od smlouvy.

§ 8. Reklamace

1. Reklamaci z důvodu vady Zboží nebo nesouladu Zboží s uzavřenou Smlouvou o prodeji na dálku lze uplatnit:

  1. prostřednictvím elektronického reklamačního formuláře;
  2. písemně na adresu sídla prodávajícího nebo e-mailem na info@ekompozity.cz.

2. V oznámení musí být uvedena vada, kterou má Zboží dle názoru Kupujícího, nároky vůči Prodávajícímu a je-li to možné, zdokumentovat uvedenou vadu a doložit doklad o zakoupení Zboží v Internetovém obchodě. Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud se v uvedené lhůtě nevyjádří, má se za to, že reklamaci přijal. Prodávající poskytne kupujícímu odpověď na reklamaci písemně nebo na trvanlivém nosiči.
3. Kroky, které musí Kupující učinit pro uplatnění reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu, jsou uvedeny v jednotlivých fázích Elektronického reklamačního formuláře.
4. Pokud Prodávající považuje reklamaci za oprávněnou: náklady na výměnu, opravu včetně nákladů na dopravu související s reklamací Zboží hradí Prodávající.
5. Prodávající odpovídá spotřebiteli a fyzickému podnikateli za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku podle zásad stanovených zákonem ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele.

  1. Prodávající odpovídá za jakýkoli nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku existující v době dodání a odhalený do dvou let od této doby, ledaže by datum expirace Zboží určené Prodávajícím bylo delší.
  2. Prodávající opraví nebo vymění Zboží do 14 dnů ode dne uznání reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména nákladů na poštovné, dopravu, práci a materiál, nese prodávající.
  3. Spotřebitel dává Zboží, které je předmětem opravy nebo výměny, k dispozici Prodávajícímu. Prodávající odebírá Zboží na vlastní náklady.

6. Prodávající je povinen dodat Zboží bez vad a odpovídá Podnikateli za vady zakoupeného Zboží za podmínek uvedených v občanském zákoníku.
7. Poskytování digitálního obsahu nebo digitálních služeb spotřebiteli nebo fyzickému podnikateli probíhá na principech vyplývajících ze zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.

  1. Digitální obsah se považuje za dodaný v okamžiku, kdy byl Digitální obsah nebo prostředek, kterým lze Digitální obsah zpřístupnit nebo Digitální obsah stáhnout, zpřístupněn spotřebiteli nebo na fyzickém či virtuálním zařízení, které Spotřebitel si pro tento účel nezávisle vybral, nebo když k němu Spotřebitel nebo takové zařízení získal přístup.
  2. Digitální služba se považuje za poskytnutou, když k ní spotřebitel nebo fyzické či virtuální zařízení, které si spotřebitel pro tento účel nezávisle vybral, získal přístup.
  3. Prodávající uvede Digitální obsah nebo Digitální službu do souladu se smlouvou do 21 dnů od okamžiku, kdy byl Prodávajícím Spotřebitelem informován o rozporu se smlouvou, a to bez nadměrných obtíží pro spotřebitele, s ohledem na jejich povahu a účel, ke kterému se používají. Náklady na uvedení Digitálního obsahu nebo Digitální služby do souladu se Smlouvou ponese Prodávající.

§ 9. Hodnocení

1. Hodnocení ohledně vyřízení objednávky nebo hodnocení Produktu lze vyjádřit při návštěvě Internetového obchodu kliknutím na rozhraní umístěné u Produktu nebo kliknutím na odkaz umístěný v e-mailu. Přidání hodnocení je dobrovolné a bezplatné. V rámci jedné objednávky může Zákazník přidat výše uvedené Hodnocení pouze jednou.
2. V rámci výše uvedeného Hodnocení, může Zákazník udělit hodnocení pomocí hvězdiček od 1 do 5 a přidat slovní komentář omezený na 65 535 slovních znaků.
3. Hodnocení jsou uložena a veřejně prezentována na webových stránkách internetového obchodu a také na webových stránkách https://zaufaneopinie.idosell.com a https://trustedreviews.idosell.com.
4. Prodávající ověřuje Hodnocení pomocí e-mailové adresy, která byla použita při nákupním procesu daného Produktu. Hodnocení zveřejněné osobou pomocí e-mailové adresy použité v nákupním procesu je na stránkách Obchodu označeno komentářem „hodnocení potvrzené nákupem“. Jakékoli jiné Hodnocení je označeno jako „hodnocení nepotvrzené nákupem“.
5. Prodávající může zveřejňovat Hodnocení na daný Produkt ze svých jiných Internetových obchodů.
6. Prodejce nemění Hodnocení z hlediska obsahu ani udělených hvězdiček.
7. Kupující je výhradně a výlučně odpovědný za jakékoli prohlášení uvedené v Hodnocení. Prodávající je oprávněn odstranit Hodnocení za podmínek stanovených zákonem a těmito Obchodními podmínkami.
8. Je nepřijatelné zveřejňovat obsah obsahující informace, které jsou nepravdivé, zavádějící, vulgární, agresivní, urážlivé nebo zjevně odporující dobrým zvykům. Je také nepřijatelné zveřejňovat obsah, který je nezákonný, porušuje práva třetích stran nebo představuje akt nekalé soutěže.
9. Zákazník se zavazuje nezveřejňovat obsah, který obsahuje odkazy na externí webové stránky propagačního či reklamního charakteru nebo který obsahuje osobní údaje třetích osob.
10. Na výslovnou žádost Zákazníka může být obsah Hodnocení skryt před ostatními uživateli Obchodu, udělené hvězdičkové hodnocení se však započítává do celkového hodnocení Obchodu a Produktu.

§ 10. Duševní vlastnictví

1. Zákazník prohlašuje, že nemá nárok na žádná práva, včetně práv autorských a souvisejících, k jím zveřejněným Hodnocením a prohlášením, kromě práva užívat Internetový obchod způsobem uvedeným v Obchodních podmínkách. Zákazník nemá právo na jakékoli nahrávání, reprodukci, sdílení, zveřejňování nebo šíření obsahu, pokud takové oprávnění nevyplývá ze zákonných ustanovení nebo z Obchodních podmínek.
2. Zákazník nemá právo na jakékoli zásahy do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování či jiných prvků Internetového obchodu.
3. Zveřejněním Hodnocení v Internetovém obchodě, které představují díla ve smyslu zákona ze dne 4. února 1994 o autorském právu a právech souvisejících, uděluje Zákazník Prodávajícímu časově a územně neomezenou nevýhradní a bezplatnou licenci na Prodávající k užití těchto děl spolu s právem na udělení sublicence, která se vztahuje na zpřístupnění díla veřejnosti tak, aby k němu měl každý přístup v místě a čase dle svého výběru (na internetu). Licence se uděluje pro všechny oblasti využití známé v době jejího udělení, zejména pro následující oblasti využití:

  1. v rozsahu záznamu a rozmnožování díla jakoukoli technikou - zejména tiskem, reprografickým, magnetickým záznamem, digitálním, t.j. použitím libovolných technik na jakémkoli audiovizuálním nebo obrazovém nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačových discích, v multimediální síti, včetně internetu a souvisejících online služeb a reprodukce, nahrávání, použití na internetu, reklama, reprodukce záznamu v elektronické podobě v paměti počítače a v interních a externích sítích,
  2. užití všech prvků díla nebo jejich části s možností úpravy vyplývající z povahy daného internetového média - ve všech publikacích, zejména online, digitálních, v bulletinech a informacích, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly nebo fragmenty děl; použití zcela nebo zčásti k propagačním a reklamním účelům, zejména ve formě audiovizuální, zvukové a mediální reklamy.
  3. v rozsahu oběhu originálu nebo kopií, na kterých bylo dílo zaznamenáno - uvedení do oběhu, půjčování, půjčování originálu nebo kopií,
  4. v rámci šíření díla jiným než výše uvedeným způsobem - veřejné předvádění, vystavování, vystavování, rozmnožování a vysílání a převysílání, jakož i zpřístupňování díla veřejnosti tak, aby každý měl přístup k na místě a v čase, který si zvolí,
  5. užití děl pro propagační a marketingové účely;

4. Smazání Účtu Zákazníkem nebo Hodnocení dle kapitoly 9, bod 8. nemá vliv na platnost výše uvedené licence.

§ 11. Pravidla pro prodej v modelu předplatného

1. Elektronickou službu formou Předplatného může Prodávající poskytnout Kupujícímu.
2. Použití Předplatného umožňuje cyklické doručování vybraného Zboží v časových intervalech určených Zákazníkem bez nutnosti dalších objednávek až do konce Předplatného. Platba za Subskripci se provádí pouze pomocí mechanismu opakovaných plateb a pouze jednou Kartou.
3. Odpojení Karty od Předplatného má za následek ukončení Předplatného.
4. Transakce v rámci Opakovaných plateb budou prováděny pouze a výhradně po předchozí registraci Držitele Karty na webových stránkách Provozovatele (resp. subjektu, jehož prostřednictvím Provozovatel Transakce vyřizuje). Účelem registrace bude ověření, že Zákazník objednávající Opakovanou platbu je oprávněným držitelem Karty, která bude zpoplatněna. Před registrací Karty na transakčním webu je Zákazník povinen udělit souhlas s pravidelným vybíráním poplatků aktivací služby Opakované platby. Souhlas je uložen na webových stránkách Provozovatele.
5. Kupující vytvoří Předplatné výběrem této formy nákupu v Elektronickém objednávkovém formuláři. Potvrzení o vytvoření Předplatného je neprodleně zasláno na e-mailovou adresu Kupujícího, kterou uvedl při zadávání první Objednávky Předplatného.
6. Zákazník spravuje Předplatné prostřednictvím Účtu podle dostupných možností.
7. Předplatné se uzavírá na dobu neurčitou.
8. Zákazník může Předplatné kdykoli ukončit. Ukončení Předplatného ze strany Zákazníka se rovná odvolání souhlasu s dalšími poplatky v rámci Opakovaných plateb. V této situaci nebude vytvořena další objednávka Předplatného. Pokud bude Předplatné ukončeno po datu uvedeném v e-mailu uvedeném v bodě 11, bude aktuální Objednávka Předplatného vyřízena jako poslední.
a). Předplatné je ukončeno tak, že Kupující zvolí možnost „Ukončit předplatné“ v nastavení daného Předplatného, ​​které je dostupné po přihlášení Zákazníka ze svého Účtu.
b). Kupující může předplatné ukončit také kontaktováním podpory obchodu prostřednictvím e-mailu na adrese info@ekompozity.cz.
9. Prodávající má právo Předplatné ukončit, o čemž bude kupujícího informovat e-mailem nebo telefonicky nejméně 7 dní předem. V této situaci nebudou finanční prostředky z Karty odepsány a nebudou vytvářeny žádné další Příkazy k předplatnému.
10. Prodávající je oprávněn během doby Předplatného měnit ceny Zboží, o čemž je Kupující informován v e-mailové korespondenci uvedené v bodě. 11.
11. Prodávající zasílá kupujícímu e-mailovou zprávu o vytvoření Objednávky předplatného s uvedením jejího předmětu, množství, ceny (včetně případné změny ceny), data provedení a termínu plánovaného inkasa od Karta - nejpozději do 3 dnů po vytvoření Příkazu k předplatnému dnů odečtení prostředků z Karty. Dále Prodávající informuje Kupujícího o možnosti ukončení Předplatného připojením odkazu vedoucího k nastavení umožňující ukončení daného Předplatného z úrovně Zákaznického účtu a datem, ke kterému nabude účinnosti. Pokud je Předplatné ukončeno po datu uvedeném v e-mailu, bude se ukončení vztahovat na následující Objednávky Předplatného. To znamená, že vaše předplatné bude ukončeno, ale vaše aktuální objednávka předplatného bude poslední, která bude splněna.
12. Pokud je pokus o využití Karty neúspěšný, bude Zákazník informován e-mailem, že platbu nelze uskutečnit. Mezi možné důvody neuskutečněné platby patří: nedostatek finančních prostředků na kartě, vypršení platnosti karty nebo technické problémy.
13. Expirace Karty spojená s Předplatným nebo nemožnost autorizovat platební příkaz z jiných důvodů má za následek ukončení Předplatného.
14. Objednávka předplatného bude splněna až po úspěšném odepsání peněžních prostředků z Karty.
15. Ukončení Předplatného znamená okamžité ukončení smlouvy o prodeji Produktu.

§ 12. Závěrečná ustanovení

1. Tyto Podmínky využití jsou účinné od 01.09.2015.
2. V případě změny nebo zrušení platnosti některého ustanovení těchto Obchodních podmínek rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu, zůstávají zbývající ustanovení v platnosti a zavazují Prodávajícího a Zákazníka.
3. Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky změnit. Všechny smlouvy uzavřené přede dnem nabytí účinnosti nových obchodních podmínek se realizují na základě obchodních podmínek platných ke dni uzavření smlouvy.
4. Rozhodným právem pro řešení jakýchkoli sporů souvisejících s Obchodními podmínkami je polské právo. Tyto spory bude řešit místně příslušný obecný soud. Zákazník, který je Spotřebitelem, může využít i mimosoudní způsoby vyřizování stížností a vymáhání reklamací. Veškeré informace o postupech mimosoudního vyřizování stížností a reklamací lze nalézt na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: www.uokik.gov.pl. Zároveň bychom vás rádi informovali, že uvedené postupy jsou dobrovolné a obě strany s nimi musí souhlasit.
5. V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 vás informujeme, že platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli je dostupná na adrese http://ec.europa.eu/ spotřebitelé/odr a podnikatelé na úrovni EU (platforma ODR). Platforma ODR je webová stránka s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a obchodníky, kteří hledají mimosoudní řešení sporu ze smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.

§ 13. Příloha 1 – Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy

1. Právo odstoupit od smlouvy podle následujících zásad má Spotřebitel a Fyzická osoba podnikatel.
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech:

  1. v případě kupní smlouvy ode dne, kdy jste se dostali k věci nebo kdy věc získala do držení vámi určená třetí osoba jiná než dopravce;
  2. v případě smlouvy vyžadující převod vlastnického práva k několika věcem, které jsou dodávány odděleně ode dne, kdy převezmete do držení poslední zásilku nebo kdy převezme držení vámi určená třetí osoba jiná než dopravce z poslední položky;
  3. v případě smlouvy vyžadující převod vlastnictví ke zboží dodanému v dávkách nebo částech ode dne, kdy jste se dostali k poslední šarži nebo části nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená získal poslední dávku nebo část;
  4. v případě smluv o pravidelném doručování zboží na dobu určitou ode dne, kdy jste se dostali do držení první položky nebo kdy se dostala do držení vámi určená třetí strana jiná než dopravce první položky;
  5. v případě smluv o poskytování služeb nebo digitálního obsahu, které nejsou dodávány na hmotném nosiči – ode dne uzavření smlouvy.

2. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás musíte o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat na: E-kompozyty Michał Wojtasiak, Czekanka 127, 42-470 Czekanka, tel., info@ekompozity.cz jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).
3. Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné.
4. Můžete také vyplnit Elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na stránkách Internetového obchodu: https://ekompozity.cz/returns-open.php. Pokud této možnosti využijete, obratem Vám zašleme potvrzení o přijetí Vašeho odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči.
5. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačí, když před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy zašlete informaci o uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy.
6. Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám všechny platby, které jsme od Vás přijali, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vaší volby jiného druhu dodání, než je nejlevnější námi nabízené standardní dodání) , a to neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí uplatnit právo na odstoupení od této smlouvy. Úhradu provedeme stejnou platební metodou, kterou jste použili pro počáteční transakci, pokud jste výslovně nezvolili jinou možnost.
7. V případě smluv vyžadujících převod vlastnického práva ke zboží, u kterých jsme nenabídli vyzvednutí zboží v případě odstoupení od smlouvy - zadržíme vrácení peněz, dokud zboží neobdržíme nebo dokud nám nebude poskytnuto s dokladem o jejich návratu, podle toho, která událost nastane dříve.
8. Vrácené zboží zašlete prosím neprodleně na adresu: E-kompozyty Michał Wojtasiak, Czekanka 127, 42-470 Czekanka, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o svém odstoupení od této smlouvy. . Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14denní lhůty. Budete muset nést přímé náklady na vrácení položek.
9. Vzhledem k váze a rozměrům Zboží mohou být v případě odstoupení od smlouvy s vrácením Zboží spojeny vyšší náklady než standardní přeprava poštou. Pokud chcete využít služeb kurýrních společností, může být nutné zaslat zásilku na paletě, což je dražší než běžná pošta.

§ 14. Příloha 2 – Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy

pixel